Úvodní strana  >  Společnost  >  Uspořádání společnosti  >  Pobočky  >  Krušnohorská astronomická společnost

Krušnohorská astronomická společnost

Informace
Sídlo Koperníkova 3062, 415 01 Teplice
příspěvek 50 Kč
min. věk dle stanov ČAS
e-mail matous@hapteplice.cz
www www.KrHAS.cz
Volby
minulé volby 27. 9. 2019
příští volby 09/2023
volební období 4 roky

Krušnohorská astronomická společnost, dále jen KrHAS je zapsaný spolek a kolektivní člen ČAS se statutem pobočky. Podle místa bydliště členů KrHAS lze charakterizovat území působnosti pobočky na území Libereckého a Ústeckého kraje (Jablonec n.N. až Chomutov).

Činnost pobočky
Průběžná činnost související s významnými astronomickými jevy, prezentace a propagace
činnosti ČAS, veřejná pozorování, která provádějí členové pobočky svým přístrojovým vybavením v místě svého bydliště.

Setkání Severočeských astronomů amatérů je oblíbenou akcí určeno pro amatéry, zájemce o astronomii, kdy se informují o své činnosti, zkušenostech a svém pozorovacím programu pro příští období. Setkání bývají na různých místech kraje jednou až dvakrát ročně, přítomni jsou i zaměstnanci obou hvězdáren a planetárií působících v kraji.

Každý člen dostává on-line mailem pravidelně informace o zajímavostech na obloze a připravovaných akcích s astronomickou tématikou.

Výhody pro členy ČAS

• volný vstup na HaP Teplice, Hvězdárnu Most, planetárium Most,
  • volný vstup na akce pořádané pobočkou.

Panorama polární záře nad Kopřivnicí