Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Rozhlasové vysílání Sedmikrásky nad Brnem

Rozhlasové vysílání Sedmikrásky nad Brnem

Šťastná vlna valí z Brna, pod tímto heslem přináší Český rozhlas Brno do karantény a nejen do ní pořady, u kterých věří, že posluchačům v této nelehké době zlepší náladu. Již v neděli 22. března chystá brněnský rozhlas ve spolupráci s Hvězdárnou a planetáriem Brno unikátní živé komentování oblohy v pořadu Sedmikrásky na nebi.

Posluchači si mohou naladit 22. března po 19. hodině Český rozhlas Brno, vyjít na zahradu, balkón, či zkrátka jen vyhlédnout z okna a podívat se na jarní nebe. K tomu Český rozhlas Brno přidá unikátní poutavé povídání astronoma Jiřího Duška, ředitele Hvězdárny a planetária Brno.

Vysílání je k dispozici i on-line na https://brno.rozhlas.cz/

Venuše, která bude krásně zářit na obloze.

"Pořad bude interaktivní, posluchači mají možnost psát, volat a ptát se Jiřího Duška napřímo", dodává Jiří Kokmotos, vedoucí programu Českého rozhlasu Brno.

"Jsem rád, že Český rozhlas Brno souhlasil s našim – na první poslech – bláznivým nápadem. Nebudete nepotřebovat nic než teplé oblečení, výhled na nebe a chuť toulat se mezi hvězdami", kometuje Jiří Dušek, ředitel Hvězdárny a planetária Brno

V premiérovém vysílání zazní mimo jiné odpovědi na tyto otázky...

1.      Co je vidět v těchto dnech na hvězdné obloze nad námi?
  2.      Jaký je rozdíl mezi večernicí a jitřenkou?
  3.      Co na Venuši uvidíme?
  4.      Co je vlastně Venuše zač?
  5.      Kolik sond a jak přistálo na Venuši?
  6.      Jaké peklo na Venuši vlastně panuje?
  7.      Kdy lidé přistanou na Venuši, jestli je vůbec taková šance?

Tak nezapomeňte.

Tuto neděli 22. března od 19.00 na vlnách Českého rozhlasu Brno.

Měsíc nad kostelem